Prowadząc sprzedaż mieszkań, domów, przestrzeni biurowej lub magazynowej potrzebujesz wydajnego narzędzia do ogarniania każdego aspektu Twojej działalności. Dawne tabelki w arkusz kalkulacyjnych to przeżytek, więc potrzebny jest Ci system dla biur nieruchomości. Najlepiej taki dedykowany do Twojej branży, w którym jednocześnie możesz zarządzać zespołem, sprawdzać analizy, kreować relacje z Klientami oraz mieć do dyspozycji automatyczny eksport ogłoszeń na portale.
Co to jest system CRM i dlaczego wspiera sprzedaż?
CRM to skrót od angielskiego Customer Relationship Management, czyli procesu zarządzania relacjami z obecnymi i potencjalnymi klientami podczas sprzedaży. System dla biur nieruchomości w postaci CRM-a to narzędzie, które pomoże agregować, organizować oraz analizować dane o każdym aspekcie funkcjonowania firmy.
Ogólnie rzecz ujmując, system CRM dla biur nieruchomości służy jako centrum organizacji i nadawania impetu do działania całego zespołu. Zapewnia on wszystkie narzędzia potrzebne do gromadzenia i zarządzania informacjami o ludziach, którzy są ważni dla Twojej firmy. Dla przykładu system dla nieruchomości przyda się w następujący sposób:
– Pomoże pośrednikom w szybkim przeglądaniu historii Klienta, jego zapytań i potrzeb
– Dostarczy wsparcia w postaci informacji o Klientach i ich danych kontaktowych, które są niezbędne do zapewnienia doskonałej obsługi
– Da marketerom dostęp do istotnych danych, które pomogą w tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych
Oprogramowanie dla biur nieruchomości jako centrum dowodzenia
Wraz ze wzrostem znaczenia informacji o Klientach zwiększa się także ilość danych, które firma musi przechowywać i analizować. Dodatkowo dochodzi do tego wiele kanałów komunikacji takich jak e-mail, telefon, social media, zapytania ze strony lub portali ogłoszeniowych. Dlatego zastanawiając się jakie oprogramowanie dla biur nieruchomości wybrać, zdecyduj się na takie, które łączy w sobie wszystkie platformy, na których jesteś obecny. Biuro każdej wielkości potrzebuje zatem centrum dowodzenia, którym jest system CRM. Dzięki niemu każdy pracownik ma dostęp do raportów i wiedzy o Klientach, co pomaga budować z nimi silniejsze relacje i rozwijać firmę. Program dla biur nieruchomości pomaga im również nawiązać kontakt z nowymi odbiorcami, zyskać na czasie dzięki automatyzacji, zwiększyć zaangażowanie Klientów i zamknąć więcej transakcji w krótszym czasie.
System dla biur nieruchomości jako narzędzie do sprzedaży
Posiadając oprogramowanie dla biur nieruchomości, możesz sprawdzać w nim, który z pracowników generuje największe przychody. Dodatkowo możesz zastosować system prowizji, który będzie służył do motywowania zespołu. Dzięki temu zyskasz wiedzę o najlepszych pośrednikach i o tych, którym trzeba pomóc w rozwoju. System dla biur nieruchomości działa także jako narzędzie do analizowania zachowań Klientów. Masz wgląd w ich zachowania, więc możesz być w stanie dostrzec wzorce, na przykład kiedy Klient jest bliski rezygnacji. Wtedy wyciągniesz wnioski, dlaczego tak się dzieje i zrobisz wszystko, by odwrócić ten trend. To na pewno zwiększy sprzedaż i pozwoli kompleksowo zarządzać relacjami z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym.
Automatyczny eksport ogłoszeń, czyli wsparcie dla biur nieruchomości
Najlepszy program dla biur nieruchomości to taki, który wyręcza Cię w pracy. Odpowiada za to automatyzacja wielu procesów. Jednym z najważniejszych jest informowanie Klientów, którzy znajdują Cię na portalach z nieruchomościami. Wtedy automatyczny eksport ogłoszeń sprawia, że każda nowa oferta Twojego biura od razu wysyłana jest w eter, więc będziesz ciągle obecny wszędzie tam, gdzie jest szansa na sprzedaż.